E. T.

Viziune si Valori 2008

Despre Extreme Training

Suntem o companie ce oferim servicii de training în domeniul managementului şi negocierii. Misiunea noastră este de a crea angajaţi mai performanţi, de a dezvolta abilităţi şi de a găsi soluţii! Dorim să vă ajutăm să vă perfecţionaţi, să vă dezvoltaţi, să vă motivăm şi să vă inspirăm.

Suntem pregătiţi să vă oferim soluţiile de care aveţi nevoie!

Cursuri

Extreme Training oferă o gamă variată de cursuri:

- cursuri specializate (leadership, tehnici de negociere şi persuasiune, tehnici de vânzări, managementul proiectelor, business startup, public speaking, comunicare organizaţională, dezvoltare personală, train the trainers)

- cursuri personalizate (adaptate profilului fiecărei companii în parte)

- cursuri de teambuilding

Ponderea activităţilor în timp este de:

- 70% practică şi exerciţii;

- 30% însuşirea noţiunilor de bază, a conceptelor;

Experienţa dobândită în timp ne-a învăţat că e nevoie de menţinerea unei legături constante cu persoanele care au beneficiat de trainingurile noastre, atât pentru perfecţionarea permanentă a cursurilor de către trainerii Extreme Training, cât şi pentru a putea răspunde întrebărilor pe care şi le pun clienţii noştri.

Viziunea Extreme Training

Împărtăşim o viziune a viitorului, a inovaţiei, a (auto)cunoaşterii şi a perfecţionării. Credem cu tărie că perfecţiunea nu are limită superioară, se poate învăţa în fiecare zi un lucru nou şi poţi experimenta continuu. Fiecare training reprezintă pentru noi şi pentru clienţii noştri un diamant neşlefuit. Rolul nostru este de a-l şlefui şi de a-l face strălucitor.


VALORILE EXTREME TRAINING

Când am scris acum 4 ani valorile Extreme Training, le-am enumerat spontan. Am înţeles însa că putem mai mult. În discuţiile informale dintre noi ,trainerii, au apărut pentru început trei termeni: Excelenţă, Integritate şi Respect! Am început să facem referire la ei tot mai des, transformând aceşti termeni în valori autentice, în puncte de reper pe care ne sprijinim activitatea. (Marian Rujoiu – Manager Extreme Training)

- Excelenţa – dorim să te ducem mai departe, astfel încât să poţi măsura în cifre rezultatul a ceea ce ţi-am oferit. În anul 2007, în locul acestei valori figura performanţa. Am observat că putem oferi mai mult, Excelenţa devenind Valoare esenţială în toate demersurile noastre, începând cu 1 Ianuarie 2008.

- Integritate - ne-am propus să vă convingem prin serviciile noastre că DECIZIA de a alege Extreme Training se dovedeşte a fi una corectă. Spunem că putem face numai ce considerăm că este posibil, iar când spunem că facem acel ceva, îl facem excelent.

- Respect – Respectăm nevoile clienţilor şi le satisfacem. Suntem deschişi, performanţi şi flexibili. Pentru noi, clienţii nu au o valoare contractuală, ei sunt provocarea şi, în acelaşi timp, responsabilitatea noastră. Luptăm împreună cu ei pentru a fi competitivi, pentru a fi cei mai buni, pentru a oferi cele mai bune servicii.

STUDIU

Ce efecte au trainingurile organizate de Extreme Training?
Nivel de satisfacţie al serviciilor oferite de Extreme Training

Am avut curajul să măsurăm efectele trainingului. La finalul fiecărui training obţinem feedbackul participanţilor.

Am hotărît să facem mai mult şi anume, să măsurăm efectele trainingurilor
noastre. Extreme Training a efectuat un chestionar pe un eşantion
reprezentativ de 122 clienţi. Chestionarul
de satisfacţie a fost trimis cursanţilor din 2007 şi 2008 la un
interval intre 2 luni si 12 luni post participare la curs.

Mai jos găsiţi măsurate procentual efectele trainingului şi metoda de lucru a Extreme Training.


În primul rînd, am fost interesaţi de intervalul în care s-au resimţit efectele pozitive
ale trainingului. Pentru a avea o viziune realistă asupra efectelor am
inclus în variantele de răspuns varianta “nu s-au resimţit deloc”.
Astfel participanţii au putut aprecia dacă trainingul a avut efecte
imediate, într-un interval oarecare sau dacă nu a avut efecte deloc.

Rezultatele celor chestionaţi au fost urmatoarele:

a) nu s-au resimţit deloc (0%)
b) imediat dupa training (69%)
c) cam într-o lună de zile (27%)
d) cam în trei luni de zile (4%)

8471


Al doilea aspect foarte important au fost întrebările legate de formula de training folosită.

Este foarte greu să găseşti aceea linie fină în care teoria şi practica
sunt îmbinate astfel încât să răspundă nevoilor tuturor participanţilor
la training. Răspunsurile au fost încurajatoare pentru noi.

Cum apreciaţi formula de training folosită de Extreme Training?

a) prea multă teorie (4%)
b) prea multă practică (4%)
c) le îmbină foarte bine (92%)

8481


Am fost interesaţi să aflăm direcţia în care are efect trainingul.
Din nou am folosit varianta de răspuns reprezentativă pentru cazurile
în care trainingurile nu s-au dovedit inutile. Respondenţii au evaluat
aria în care au avut loc îmbunătăţiri, personal sau profesional:

Trainingul m-a ajutat:

a) nu m-a ajutat deloc (2%)
b) numai în activitatea profesională (19%)
c) numai în activitatea personală (10%)
d) şi în activitatea personală şi în activitatea profesională (69%)

849


Un alt lucru evaluat de Extreme Training a fost durata de timp în care trainingul are efecte.
Consider că trainingurile organizate de Extreme Training:

a) nu au efecte deloc (0%)
b) au efect numai pe termen scurt (2%)
c) au efect numai pe termen mediu (18 %)
d) au efect pe terme scurt, mediu si lung (80%)

850


Ultimul lucru evaluat de Extreme Training a fost amintirea legată de training post participare. Un număr foarte mare de participanţi îşi aduc aminte cu plăcere de participarea la curs conform cifrelor de mai jos.

Mi-aduc aminte de trainingurile la care am participat:
a) mi-aduc aminte (7%)
b) mi-aduc aminte cu placere (93%)
c) mi-aduc aminte cu regret (0%)

851


Concluzii:

În fiecare zi depunem efort pentru a deveni mai buni. Rezultatele acestui studiu demonstrează că efortul nostru a meritat. Am început un demers pe care-l vom continua. Valorile noastre (excelenţă, integritate şi respect) se regăsesc în toate demersurile noastre. Dincolo de sănătatea financiară a companiei, cel mai mult ne mulţumeşte satisfacţia
clienţilor noştri pe care îi considerăm partenerii noştri: dorim să creştem împreună şi să oferim servicii excelente. Mulţumim tuturor cursanţilor care ne-au acordat încredere. Promitem ca în viitor să fim şi mai buni, mai performanţi, mai devotaţi şi mai atenţi la nevoile partenerilor noştri.

Puteţi descărca versiunea printabilă a rezultatelor prin click aici!

Vă mulţumim din suflet,

Marian Rujoiu
Manager Extreme Training
www.traininguri.ro
17. 02.2009

Aşteptările tale şi metodele de lucru folosite de Extreme Training


Întrucât încurajăm aşteptările realiste, dorim să facem precizari-cheie în ceea ce priveşte metoda de lucru practicată de compania Extreme Training! Experienţa noastră în training ne îndeamnă să-ţi facem cunoscute tehnicile ştiinţei comportamentale aplicate (SCA) în training, asimilate şi de Extreme Training:

- Accentul se pune pe a învăţa cum să aplici în practică cunoştinţele asimilate, şi nu doar pe preluare de informaţii;
- Trainingul NU este pur şi simplu un transfer sau o transmitere de informaţii de la formator la participant;
- Participantul trebuie să fie activ (nu pasiv;)
- Practicăm comunicarea bidirecţionala (trainer – participanţi – trainer)
- Stimulăm interactivitatea (uneori necesită consum psihic)
- Fiecare individ îşi poate aduce contribuţia la grup prin cunoştinţele sale;
- Baza teoretică a unui training conţine un volum mediu de cunoştinţe, aproximativ 30%, restul de 70% fiind aplicaţii practice;
- Accentul se pune pe dezvoltarea abilităţilor legate de tematica în discuţie;
- Se doreşte conştientizarea de către participanţi a aspectelor relevante pentru tematica în discuţie;
- Oferim un incubator de testare şi exersare a informaţiilor prezentate.
Participantul are acces la un volum mic de informaţie teoretică în stare brută, în mare parte trainingul fiind bazat pe aplicaţii practice, pentru mai multă informaţie brută recomandându-se bibliografie.


În cadrul trainingului, participantul trece prin cele trei faze, şi anume: recunoaşterea (identificarea şi (re)cunoaşterea instrumentelor cu care se operează în domeniul abordat), experimentarea (corelarea cu experienţa proprie a participanţilor şi punerea în practică a instrumentelor identificate) şi aplicarea (se discută despre modalităţile în care instrumentele identificate şi experimentate în cadrul trainingului vor fi folosite propriu-zis în practică).


Ca modalitate şi instrumente de lucru, tehnicile folosite sunt: exerciţii individuale şi de grup, chestionare, simulări, jocuri de rol, prezentări, discuţii de grup bazate pe prezentări video, workshopuri şi lucru în echipă, planificări şi implementări specifice temei în lucru.



BENEFICIILE participării la traininguri pot fi resimţite mai bine de către participant în anumite circumstanţe şi anume:

- Participantul este deschis la nou;
- Vine să se perfecţioneze, nu să-i perfecţioneze pe ceilalţi participanţi sau pe trainer;
- Şi-a definit aşteptările în prealabil, ştie de ce participă la acel training;
- Participantul întelege că în training i se pot oferi instrumente pentru rezolvarea unor probleme, aplicarea depinzând de el!
- Acceptă responsabilitatea că aplicarea învăţată la training îi revine în totalitate;
- Formulele gen “abracadabra” se regăsesc doar în poveşti, în realitate participantul trebuie să depună efort pentru aplicarea tehnicilor învăţate şi asimilate în training!
- Participantul poate să accepte că lucrurile pot fi şi altfel decât s-a obişnuit!



line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes